Zvuk turbomotora je typicky N-kový

K motoru ešte podrobné špecifikácie nepoznáme, ale výkon by sa mal pohybovať na úrovni 200 koní a spojený bude so 6 stupňovým manuálom. Podľa magazínu Motor1.com bude pod kapotou preplňovaná 1,6 s výkonom 201 koní a krútiacim momentom 275 Nm. S váhou okolo 1200 kg by malo vyčarovať úsmevy na každej tvári. Samosvorný diferenciál by mal byť štandardnou výbavou, avšak môže sa to líšiť podľa trhu. Na 100 km/h by malo vypšrintovať za 6,7 sekundy. Dizajn nového i20N sa vyznačuje inšpiráciou z modelu i20 WRC. Vpredu nájdeme väčšie otvori pre chladenie motora a bŕzd. Auto bude stáť na 18 palcových diskoch so sivou matnou úpravou. Za nimi nájdeme brzdové strmene N. Výrazný zadný spojler podčiarkuje jeho športový vzhľad a nezabúda ani na aerodynamické benefity. Ďalšie podrobnosti by sme sa mali dozvedieť už čoskoro a nevieme sa dočkať, kedy sa posadíme za volant.

Zdroj/Foto: Hyundai Slovensko