Subaru a Toyota pracujú na aute, ktoré zdroje v Japonsku nazývajú „Super AWD“. Okrem toho pre tento model vyvíjajú aj novú podvozkovú platformu. Pri vývoji novej WRX by mali pomôcť aj skúsenosti Toyoty zo sveta rally, konkrétne z vývoja špeciálu Yaris WRC.
Rozlúčka s WRX STI
Aj keď možný príchod novej generácie WRX rozhodne uvítajú všetci petrolheadi, vrátane nás, pár rokov si vraj ešte počkáme. Minimálne do roku 2021, no môže to byť aj o niečo dlhšie. Načasovanie na nejaké oficiálne vyhlásenie nie je ideálne, keďže v krajne vychádzajúceho slnka sa aktuálne lúčia s modelom Impreza WRX STI, a to limitkou EJ20 Final Edition. Vyrobí sa len 555 kusov. Toto číslo nie je náhodne. Skalní fanúšikovia rally si nepochybne spomenú na časy, kedy malo Subaru dnes už legendárny polep 555. Subaru Impreza 555 sa verejnosti prvýkrát predstavilo na Rally 1000 jazier v sezóne 1993.
Spolupráca tabakovej značky State Express 555 a tímu Subaru začala v roku 1993.
V prípade príchodu WRX by tak smutný koniec dvoch legiend WRX STI a Lancer Evo nemusel byť až tak trpký.
Time to say goodbye
Zdroj: motor1.com