Ochrana dospelých
V prvej skúmanej oblasti získal Outback veľmi slušných 88 %. Pri čelnom náraze s prekrytím mal spolujazdec perfektný výsledok (celá figurína ostala v zelenej farbe), vodič bol na tom trochu horšie s trupom a spodnou časťou pravej nohy. Pri čelnom náraze bez prekrytia ostali snímače vodiča v zelenom (teda ideálnom) rozsahu, pasažier vzadu vpravo pre zmenu získal o dva stupne horšie hodnotenie v oblasti trupu.
Ochrana detí
V druhej sledovanej kategórii to Outback dotiahol na ešte lepších 89 %. Pri čelnom náraze obe figuríny (šesť aj desaťročného dieťaťa) získali to najvyššie možné hodnotenie bezpečnosti. Pri bočnom náraze však trup väčšej figuríny dopadol výrazne horšie. Aj podľa komisárov to bol veľmi slabý výsledok, takže červené sfarbenie trupu asi neprekvapí.
Ochrana chodcov
Konštruktéri Subaru sa k možnému zraneniu iných účastníkov postavili zodpovedne - Outback získal 84 %. Celá predná časť masky vrátane kapoty znižuje riziko zranenia chodcov na minumum. Problematické sú ako vždy A-stĺpiky, čiastočne i okraje kapoty a spodná hrana čelného skla.
Asistenčné systémy
V poslednej kategórii získalo Subaru Outback nadpriemerných 95 %. To je skutočne impozantný výsledok. Nový model má v šandardnej výbave nielen „pripomienkovač“ nezapnutých bezpečnostných pásov, ale tiež monitorovanie vodičových reakcií. Autonómny brzdný systém funguje dobre a rozpoznáva väčšinu druhov prekážok, čím si Outback nakoniec zisk 5 hviezdičiek zaslúžil.