Pri pohľade do interiéru ma trochu znepokojuje páka automatu. Znamená to, že dostane Levorg variátorovú prevodovku? V športovom aute si takéto riešenie nepredstavujem a určite by potešila možnosť voľby manuálu.

Už toto leto

Mnoho informácií zatiaľ nepoznáme, ale ostrý Levorg príde na japonský trh už počas leta. Zvyšok sveta bude snáď čoskoro nasledovať. Verzia STi vychádza z konceptu Levorg S, ktorý značka predstavila na minuloročnom autosalóne v Tokiu. Ten mal niekoľko modifikovaných častí s označením STi, vrátane nových nárazníkov, masky, nasávania vzduchu, bočných líšt, 19“ diskov BBS s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport 245/35 R19. Výstavný kus mal dokonca strechu z plastu vystuženého karbónom. Pod kapotou bol 2,0 litrový prepĺňaný turbo boxer. Produkčná verzia ale môže dostať aj 2,5 litrovú jednotku z WRX STi. Na podrobné informácie si budeme musieť ešte počkať. Avšak pri pohľade do interiéru ma trochu znepokojuje páka automatu. Znamená to, že dostane Levorg variátorovú prevodovku? V športovom aute si takéto riešenie rozhodne nepredstavujem a mňa osobne by určite potešila možnosť voľby manuálu.


Subaru neprinesie športové auto do segmentu strednej triedy po prvýkrát. Už v minulosti existoval model Legacy Spec B. Športového označenia STi sa však nikdy nedočkal. Levorg by mohol byť preto ostrejší.


Zdroj: carscoops