Tak toto vážení? Tommi ide strášne! Veď pred každou zákrutou je auto na hrane a len ho naháňa volantom. Toto je jazda tesne nad limitom auta. Ale tú dvojku tam dobre zarval chalan... :) Asi viem prečo, nie je zvyknutý mať otočenú kulisu a šoférovať z pravej strany.
Chlapci, Martin si z nas zrejme robi srandu, nenechajme sa nachytat ;-) Samozrejme ze ide drsne. Aj ten offroad v cieli bol efektny :-) To auto ma riadne kratke kvalty teda. Nepouzil ani dvojku v najpomalsej zakrute. Casto si nechal dost spadnut otacky, ale urcite vedel co robi a vyuzival krutiaci moment.
Na Lexuse LFA alebo IS-F by som sa tam popreháňal radšej ako napríklad Rasťo Chvála s auto.sme na Lexuse IS-F, to bola celkom pekná reportáž. :-) No ako praktik by som najradšej vyskúšal na Nurburgringu Lexus GS450h ktorý okrem toho že je to full hybrid s výkonom okolo 350koní tak jeho papierová hodnota akcelerácie z 0 na 100 za 5,9s je v skutočnosti lepšia a to asi o sekundu! Okrem toho jeho maximálka je elektronicky obmedzená niekde na úrovni 265 až 275km/h. A akceleráciu Lexusu GS450h si treba aspoň pozrieť na youtube keď už nie naživo. A ďalšia vec v prospech majiteľa hybridného GS-ka, na rozdiel od konkurenčných hybridov lexusácky hybrid vie naozaj jazdiť šetrne, dlhodobý test v čechách ukázal kombinovanú spotrebu 7,7l/km!!! A to je na "japonské porsche" pre piatich pasažierov s výkonom koní skvelý výsledok. Po meste jazdí ešte úspornejšie!