M-kový motor robí svoje
Pôvodná M2 a jej 3,0 litrový radový šesťvalec produkoval 272 kW (370 k) a 500 Nm. Auto síce bolo fantastické, no našli sa ľudia, ktorým vadilo, že motor N55 nie je skutočný M motor. Pôvodné BMW M2 dokonca prehralo šprint aj s M140i, ktoré má vo svojich útrobách novší radový šesťvalec B58. Ten disponuje aj twin scroll turbom, ktoré zlepšuje reakciu motora na plyn. Keď sa M2 postaví Competition verzii, rozdiel je ešte zreteľnejší. Na 100 km/h vyšprintuje Competition o 2 desatiny sekundy rýchlejšie. Deficit sa s pribúdajúcou rýchlosťou iba zväčšuje. Na 200 km/h zrýchli M2 za 16,7 sekundy, zatiaľ čo Competition to zvláda za 14,6 sekundy.
Obe M2 majú svoj limit tesne, pred tachometrovou 270 km/h. Na záver iba pripomeniem, že M2 Competition má pod kapotou 3,0l BiTurbo R6 s výkonom 302 kW (410 k) a točivým momentom 550 Nm. Obe jazdy boli vykonané kanálom Cars on Autobahn na nemeckej diaľnici s neobmedzenou rýchlosťou.
Foto: bmw-m.com