Dvojmiestny slovenský roadster má za sedadlami naprieč uložený motor 3,0 l V6 Ford s výkonom 178 kW (242 k), 6-stupňovú mechanickú prevodovku, žiadnu asistenčnú elektroniku ako ESP, ATC ba ani ABS!
Niektorí zástupcovia výrobcu pred podujatím neskrývali neistotu v súvislosti s vhodnosťou a atraktívnosťou areálu pre predstavenie ostrých športiakov Attack. Predsa len, jedná sa o mimoriadne ostré a nekompromisné športové auto, na ktorom sa síce dokáže previezť takmer každý, no jeho možnosti a hranice si vychutná len skúsený vodič. Dvojmiestny slovenský roadster má za sedadlami naprieč uložený motor 3,0 l V6 Ford s výkonom 178 kW (242 k), 6-stupňovú mechanickú prevodovku, žiadnu asistenčnú elektroniku ako ESP, ATC ba ani ABS. So schopnosťou zrýchliť na 100 km/h za menej než 5 s a s maximálkou obmedzenou na 250 km/h sa pri pohotovostnej hmotnosti približne 1 000 kg jedná o naozaj adrenalínové náradie. SuperDRIVE tímu sa o vhodnosti prezentácie neodškriepiteľnými výhodami areálu objednávateľov podarilo presvedčiť. Na konci dňa boli všetci nie len radi, že všetko prebehlo hladko, ale ostrou jazdou, ktorú absolvovali po boku skúsených jazdcov si do zbierky pripísali jeden nezabudnuteľný zážitok. Dráhami a kvalitou areálu Driving Camp v Pachfurthe boli všetci veľmi príjemne prekvapení. Prezentácia končila kvalitnou večerou v areáli výcvikového strediska. Zástupcovia K-1 Engineering sa po dni plnom vypätia a vrúcneho želania, nech všetko prebehne hladko lúčili so želaním vrátiť sa so svojimi športiakmi na dráhy Driving Campu ešte v prvom polroku 2009 pre účely testovania a ďalších prezentácií. SuperDRIVE bude tomuto atraktívnemu slovenskému produktu veľmi rád partnerom a spoluorganizátorom i na budúce.
SuperDRIVE – Bezpečne do cieľa. Ste predsa to najcennejšie čo máte. Viac informácii o kurzoch školy šmyku a rozsahu výučby nájdete na web stránke www.superdrive.sk