Spredu sú SConcept a Swift Sport prakticky rovnaké, okrem rozdielu vo svetlej výške, ktorý sa nedá prehliadnuť. Jediný detial ktorý sériovke chýba sú bočné smerovky na vonkajších zrkadlách. Bočný pohľad prezradí podstatne viac rozdielov. Okrem o 1" menších diskov kolies (SConcept mal disky 8x18" s plášťami 225/45 R18) si všimnete chúbajúce agresívne nadstavce prahov dverí, výduchy za prednými kolesami a žiadne strešné krídlo ani zadný agresívny nárazník ani karbónový difúzor.
V našej reportáži zo Ženevy 2011 na tému Suzuki Swift Sconcept som polemizoval o tom, že novinka bude mať cca 140 k, a že minimálne tých 150 by si iste zalúžila. Oficiálny údaj výrobcu pre motor objemu 1586 ccm je nakoniec 100 kW, teda 135 k pri 6 900 ot. Krútiaci moment je adekvátnych objemu 160 Nm pri 4 400 ot. Nič moc, však? Ale nevešajte hlavu, pretože zďaleka nie všetky nové info o sériovke sú negatívne. Novinka je rozmernejšia vnútri i zvonka, dostala 6-stupňovú prevodovku, 7 airbagov vrátane hlavových a kolenného pre vodiča a sériovo tiež ESP. Najviac zvedaví budeme na cenu tohto čiperného Svišťa, tá totiž v značnej miere rozhodne o úspechu, či neúspechu novéhoostrého Suzuki.
Základné technické parametre:
Celková dĺžka 3,890 mm
Celková šírka 1,695 mm
Celková výška 1,510 mm
Rázvor 2,430 mm
Rozchod kolies
vpredu 1,470 mm
vzadu 1,475 mm
Suzuki Swift SConcept 2011