Elektrický štvorkolesový pavúk zvláda takmer každý terén aj výjazd do 70% stúpania a zahanbí aj terénne štvorkolky.
Jedinečné zavesenie
Zavesenie kolies dáva štvorkolke ohromujúcu prejazdnosť terénom, keď ho jednotlivé kolesá priamo kopírujú. Vozidlo navyše zvláda výjazd do kopca so 70% stúpaním a jazdu v náklone po svahu s 50% stúpaním. Veľkú variabilitu pohybu jednotlivých kolies umožňuje okrem zavesenia aj spôsob pohonu. Vozidlo je totiž elektromobil a má zvlášť elektromotor v náboji každého kolesa. Tvorcovia sa teda nemuseli obmedzovať žiadnymi hnacími hriadeľmi. Výkon každého z motorov môže byť 1 kW alebo 1,5 kW. Batéria je umiestnená pod nohami vodiča a môže mať kapacitu 2kWh, 4kWh alebo 6kWh. Vodič ovláda štvorkolku volantom, pričom k dispozícii je verzia s riadenými všetkými štyrmi kolesami aj verzia s riadenými iba prednými kolesami. V prípade riadenia oboch náprav sa predné a zadné kolesá natáčajú proti sebe. Napriek tomu, že výrobca už prijíma objednávky na Swincar E-spider, je stále pomerne skúpy na informácie. A tak si ešte budeme musieť počkať na údaje ako rýchlosť, ktorou je vozidlo schopné cestovať a napríklad dojazd. Isté však je, že nezostane iba pri jednej verzii. Firma totiž už pracuje aj na dvojmiestnej verzii a na verzii ovládanej joystickom pre ľudí s obmedzenou pohyblivosťou.