Systém EyeSight nie je žiadna novinka. Subaru ho začalo ponúkať na domácom japonskom trhu už v máji 2008. Hranicu 1 milióna predaných vozidiel s týmto asistentom prekonala automobilka po viac ako ôsmich rokoch.
Subaru predáva automobily s EyeSight na trhoch v Japonsku, Európe, Číne, USA, Kanade alebo na Novom Zélande.
Autá s EyeSight majú o 61% menej smrteľných nehôd
V skutočnosti ide však o výsledok snahy nových majiteľov, či majú o novinku záujem alebo nie. Podľa rôznych prieskumov je však systém veľmi nápomocný. Podľa japonského inštitútu pre výskum dopravných nehôd mali vozidlá Subaru s EyeSight až o 61 % menej smrteľných nehôd ako tie, ktoré ho nemali vo výbave.
Len pri náraze do zadnej časti iného vozidla toto číslo vzrástlo až na 84 %. Subaru predáva automobily s EyeSight na trhoch v Japonsku, Európe, Číne, USA, Kanade alebo na Novom Zélande. Ďalšie trhy budú postupne nasledovať, možným problémom je tiež legislatíva jednotlivých krajín. Systém EyeSight získal kladné odozvy aj v európskom hodnotení EuroNCAP a tiež v americkom IIHS. Subaru má v pláne systém naďalej zdokonaľovať.