599 hybrid využije Li-Ion akumulátory, ktoré sú spolu s riadiacou elektronikou umiestnené po oboch stranách zadnej nápravy. Elektromotor bude súčasťou samotnej nápravy. Ak má byť hybrid obdobou monopostu, bude sa jednať o čiastočný hybridný pohon určený prevažne pre šetrenie paliva systémom štart/stop, regeneráciu energie počas spomaľovania motorom a brzdenia. Nahromadenú energiu športiak využije pri následnom navýšení dynamiky počas akcelerácie. Poďla rozmerov akumulátorov, Ferrari zatiaľ neponúkne samostatný elektrický pohon. Napriek tomu, taliansky časopis Quattroroute predpokladá, že spotreba paliva by mala klesnúť až o 30%! Zatiaľ čo na papiery to vyzerá super, v reálnom živote to znamená, že spotreba klesne z 27 l na trošku lepšie akceptovateľných 17 l na 100 km.
Zdroj: Quattroroute/autoblog.com