Panda + M-Sport
Podvozok je z Fiesty R5, vďaka čomu bolo nutné rozšíriť karosériu Pandy až o 360 mm. Inak tomu nie je ani v prípade hnacieho agregátu, ktorý je taktiež z daného špeciálu. Ide o preplňovaný 1,6-litrový benzínový štvorvalec, ktorý dodáva takmer 300 koní a 450 Nm krútiaceho momentu. Ten sa samozrejme prenáša na všetky kolesá a to prostredníctvom päťstupňovej sekvenčnej prevodovky. To zatiaľ vôbec neznie ako klasická Panda z 80. alebo 90. rokov minulého storočia, však?
Zovňajšok auta tiež dopĺňa slušne agresívny bodykit, zadný difúzor či jedna športová koncovka výfuku umiestnená presne v pozdĺžnej osi auta. V interiéri zase nechýba ochranná klietka (dokonca s homologizáciou FIA), šesťbodové pásy či hydraulická ručná brzda. Márne by ste hľadali rádio či nejaké prvky komfortu. Skrátka interiér pravého rely auta. K tomu M-Sport pripravil fantastické video, ktoré nielen ohúri, ale aj pobaví.
Zdroj: M-Sport