BMW vie, ako zaujať. Na tohtoročnom podujatí Concorso d’Eleganza Villa d’Este si totiž mohli pozvaní hostia zblízka prehliadnuť novú podobu konceptu BMW radu 8. Ten má byť naozaj blízko k realite.

Čalúnenie v tmavohnedej a bielej koži Merino podčiarkuje luxus v interiéri. Ovládač iDrive je vyrobený z tmavého krištáľu Swarovski, to s najväčšou pravdepodobnosťou na sériovom modeli nenájdeme.

BMW radu 8 má byť luxusným športovým kupé, ktoré má stáť úplne na špičke v hierarchii značky. Rovnako, ako Mercedes-Benz S kupé, aj BMW 8 bude prezentovať maximum, čo značka ponúka.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Silueta prezradí nízku svetlú výšku. Široké podbehy v sebe ukrývajú 21-palcové disky kolies. Zboku tiež zaujme línia tiahnuca sa od predného po zadný blatník. Podobu tak nájdeme v aktuálnej generácii radov 7 a 5.

Predná časť prinesie veľké a pre BMW typické ľadvinky. Na druhej strane, svetlomety s technológiou LED sú malé a viac rozšírené. Smerujú od prednej masky až takmer ku kolesám. Spodný podspojler je doplnkom k celkovému dizajnu prednej časti a má na sebe nápis konceptu. Vozidlo nalakovali do sivomodrej farby Barcelona Grey Liquid.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Široký rozchod kolies spolu s výraznými zadnými blatníkmi nahráva do karát mohutnej zadnej časti vozidla. Zadné svetlá majú tvar písmena L a kopírujú súčasný trend značky.

Vnútri je všetko zamerané na vodiča a jeho pocit z jazdy. Ten bude mať pocit obopínania celého interiéru tak, ako to bolo pre značku typické. Športové sedadlá majú škrupinu z karbónu. Volant je čalúnený do kože, s ktorou kontrastujú hliníkové plochy.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Čalúnenie v tmavohnedej a bielej koži Merino podčiarkuje luxus v interiéri. Ovládač iDrive je vyrobený z tmavého krištáľu Swarovski, to s najväčšou pravdepodobnosťou na sériovom modeli nenájdeme. Avantgardný prístrojový panel s digitálnym zobrazením nám trochu pripomína ten z Volva. Našťastie bude na výber viacero typov zobrazení. Bližšie informácie k motorom zatiaľ neuverejnili. Keďže si ale BMW už dalo patentovať aj kombináciu 825, môžeme pod kapotou z hľadiska ekológie očakávať aj štvorvalec. Avšak v ponuke by nemal chýbať ani vidlicový dvanásťvalec, všetko je tak na dobrej ceste k novej legende...