Nový Peugeot 308 je nositeľom nových technológií. Je vybavený asistenčnými systémami riadenia poslednej generácie, novou verziou kabíny Peugeot i-Cockpit a systémom i-Connect Advancet, teda najmodernejším online systémom infotainmentu. Model 308 je postavený na platforme EMP2, ktorá je zdieľaná s modelom Citroen C5 Aircross. Peugeot udáva, že vďaka predĺženiu rázvoru o 55 mm sa zväčšil priestor na zadných sedadlách, zatiaľ čo znížením svetlej výšky o 20 mm došlo k optickému predĺženiu kapoty.
Vzhľad
Karoséria nového Peugeota 308 veľmi zblízka kopíruje jeho štruktúru. Vidieť to najmä na blatníkoch, ktoré vďaka ostrému vzhľadu pôsobia širšie, aj keď sa rozchod kolies do šírky nezmenil. Nový znak je umiestnený na prednej maske chladiča. Zvýrazňuje ho mriežka, ktorá sa postupne zbieha. Predné LED svetlomety sú už v základnej výbave s novým, štíhlym tvarom a prispievajú tak k dynamickým tvarom. Denné svietenie je v už známom svetelnom podpise značky a smeruje k prednému nárazníku. Vo verziách GT/GT Pack sú Full LED svetlomety ešte tenšie. K dispozícii sú aj Peugeot Matrix LED svetlá. Zadné svetlomety sú taktiež v typickej podobe a Peugeot si tak zachováva typický svetelný podpis.
Motorizácie
Nový Peugeot 308 má v ponuke plug-in hybridné, ale aj klasické spaľovacie motory benzínové a v ponuke ostali aj naftové. Hybridné motorizácie sú dve. Obe sú spojené s automatickou 8-stupňovou prevodovkou a v elektrickom režime sú schopné zvládnuť podľa WLTP približne 60 kilometrov. Batéria má kapacitu 12,4 kWh. Benzínové motorizácie sú v podobe 1,2 litrových trojvalcových motorov buď so 6-stupnovou manuálnou prevodovkou, alebo 8-stupňovým automatom. Dieslová motorizácia je štvorvalcový, 1,5 litrový motor rovnako dostupný s manuálnou alebo automatickou prevodovkou.
Zdroj: peugeot media