„Hokej patrí k základným pilierom sponzoringovej stratégie značky Škoda,“ okomentovala ešte v septembri pripravovanú akciu PR manažérka slovenského zastúpenia Škody Zuzana Kubíková. Oficiálne partnerstvo českej automobilky s majstrovstvami sveta v ľadovom hokeji pretrvalo od roku 1992 až dodnes. A firma si najnovšie pripravila prekvapenie aj pre fanúšikov NHL.
Štvorkolesový maskot pre Nashville Predators vychádza z Kodiaqu a Škoda ho pomenovala „Prediaq“. „Sharyaq“ pre San Jose Sharks je pre zmenu vyzdobený model Enyaq iV. Aj v prípade maskotov sa tak potvrdilo, že Česi zo zásady neopúšťajú svoje pravidlo a obe SUV musia mať meno končiace na „q“,
Štvorkolesový maskot pre Nashville Predators vychádza z Kodiaqu a Škoda ho pomenovala „Prediaq“.
Zástupcovia škodovky prezradili, že tieto dve autá boli pre tieto účely vybrané aj preto, že majú podobnú veľkosť a ponúkajú kontrast medzi spaľovacím motorom a čisto elektrickým pohonom. Podobne ako dresy Predators, Prediaq je zväčša žltý, zatiaľ čo Sharyaq stavil na čiernu a modrú farbu, aby odrážal farby Sharks.
Pre hokejových fanúšikov dodávame, že z víťazstva sa v oboch zápasoch v Prahe tešili Nashville Predators, ktorých „povzbudzoval“ Prediaq.
„Sharyaq“ vyzdobila Škoda pre tím San Jose Sharks, ide o model Enyaq iV.
zdroj: Škoda