Jano_1987
08.05.21 00:24
M
@Takuzlenrealita1) V prvom rade, nemám rád prznenie klasických áut
2) 40kWh batéria, pre využívaní od 25-80% mám k dispozíci cca 25kWh, čo pri takom aute znamená dojazd 100km pri bežnej jazde. Ak si zoberiem, že normálny dojazd je cca 600km je brutálny downgrade. Ak si chcem užiť športovú jazdu, tak tých 25kWh mi to auto zožere tak za 25km aj menej.
3) napriek tomu, že tvrdíte už 2 roky, že môžem na sídlisku nabíjať BEV, opak je stále pravdou
4) najbližšia dekáda ma nezaujíma, keďže ak by som sa s tým riadil, tak ľudstvo už 40 rokov obýva mesiac, už 50 rokov autá nejazdia po ceste ale lietajú, na Marse by sme mali mať už 10 rokov trvalé osídlenie, robot, resp. android je bežná súčasť domácností, niečo ako sluha na upratovanie atď, používajú sa magnetické vlaky, v civilnom letectve sa lieta nadzvukovou rýchlosťou (jediné 2 typy lietadiel, ktoré to zvládali sú v múzeách, resp. 2 kusy TU-144 sa ešte používajú a lietajú aj keď len kvôli vedeckým testom), papier sa už cez 70 rokov nemá používať, majú byť inteligentné plastové náhrady, kde sa dá vyvolať ľubovoľný text (niečo na spôsob čítačiek, ale oveľa pokrokovejšie) atď. Tých vecí je ešte oveľa viac.
Takže zase dokazujete len svoju technickú nevedomosť a poukazujete na technológie, ktoré ešte neexistujú. Daimler nám ukázal, že na uchladnie 6,1kWh batérie (s váhou ani nie 6kg), že na celé to treba 89kg systém a ktorý dokáže vypustiť max 150kW energie, čo je zhruba 200 HP. teda výkon trocha výkonnejšieho rodinného vozidla, žiadnej športovej rakety.
Odpovedať