Tauro V8 má napriek inšpirácii vo viacerých aktuálnych športiakoch nie len atraktívne tvary, ale je doslova krásny.
Okrem oficiálnych foto je k dispozícii aj krátke veľmi amatérske video, ktoré z 3/4 zachytáva jazdu pohľadom z miesta spolujazdca. Nuda, no lepšie ako nič.
Interiér je prakticky celý z portfólia General Motors obtiahnutý alcantarou a kožou. Podstatnejšie však je, že Tauro nie je žiaden astmatik. Označenie V8 v súčasti názvu dáva tušiť, že spider bude mať sily za troch. Medzi predné kolesá v meste Valladolid (severne od Madridu) vložili na tak drobné auto doslova ozrutný 6,2 litrový atmosférický osemvalec. Už výkon základnej verzie 324 kW (440 k) a 586 Nm je viac než veľký. Horúci španieli však na motor ponúkajú viacero doplnkov pre zvýšenie výkonu na 353 kW (480 k), 390 kW (530 k) a dokonca 478 kW (650 k)! Roadster má, rovnako ako Pontiac Solstice pohon zadný kolies cez 6-stupňovú mechanickú prevodovku. Už základná verzia dokáže vypáliť na stovku za 4 sekundy a "ťahá" takmer 300 km/h. Neviem si celkom predstaviť aké parametre a hlavne ako ovládateľná je najvýkonnejšia verzia so 650 koňmi. To musí byť masaker nie len pre vlasy... :) Možno vás bude zaujímať cena. Základný model je za 100 000 €. Keď nad tým tak uvažujem, na daný výkon a exkluzivitu to nie je až tak veľa. V pláne totiž majú urobiť len 30 kusov. Potom príde iné auto.