VašoTOPSPEED.sk
23.09.19 08:05
J
@Peter U.- do ťažkého terénu by som s GLC Coupé nechodil. Prejazdové uhly, relatívne malá svetlá výška, malá krížiteľnosť náprav, cestný dezén pneumatík, slabá ochrana ich bočníc voči prierazu... Je to skôr štýlový stroj, ktorý ťa dostane k lyžiarskemu vleku, na horskú chatu a pod. Každopádne, trakcia je slušná, trochu viac plynu si vyžaduje len v situácii, keď ostanú zadné kolesá na klzkom podklade a potrebuje sa vytiahnuť prednou nápravou. Tam už musí elektronika dosť zabrať a počuť, ako začne 4Matic brzdiť jednotlivé kolesá. Dôraz na pohon zadných kolies je zjavný a pri posielaní výkonu len dopredu sa necíti vo svojej koži (robili sme test 4x4 na valcoch). Ak zostalo na pevnom podklade len jedno predné koleso, bol to šach-mat. Každopádne, kým mohlo zabrať aspoň jedno zadné koleso, GLC nemá najmenší problém. Na asfalte pracuje 4Matic veľmi pekne a evidentne dokáže hnaciu silu distribuovať tak, aby potláčal nedotáčavosť na výjazdoch.
- Komfort pruženia výborný, vôbec celý podvozok je fenomenálny (aj odhlučnenie)
- Zvuk motora pod plynom sterilný, niečo tomu chýba. Malý „nafúkaný“ motor sa jednoducho nezaprie. Pri pokojnej jazde je však veľmi tichý a príjemný spoločník
- Spotreba: diaľnica znamená 9 – 9,5 l/100 km, defenzívna jazda 8 – 8,5 l/100 km, pri dôraze na úspornú jazdu mi som šiel za 7,9 l/100 km. Reálne zrýchlenie 0-100 km mi pri opakovaných pokusoch vyšlo 6,6 s
Odpovedať