Tesla Cybertruck je na očiach verejnosti pomerne krátku chvíľku, no už na seba pritiahla toľko pozornosti, ako máloktoré iné auto. Naposledy sa o to znova postaral šéf spoločnosti Tesla, Elon Musk, keď sa v hranatom elektrickom pickupe vybral priamo do verejnej premávky a „odskočil“ si pritom na večeru do prestížnej japonskej reštaurácie. Všetko sa udialo v Kalifornii, pričom sa Musk znova nezabudol postarať o ďalší škandál.
Tesla Cybertruck pútala v premávke patričnú pozornosť.
Odniesla si to značka
Celý náhodný príbeh nesie znaky dobre zinscenovaného príbehu, čo by však nebolo nič prekvapujúce a v podstate sa to od Elona Muska dá aj čakať. Ako totiž predvádza, okrem vizionára je aj majstrom marketingu a priťahovania pozornosti k produktu. V tomto prípade si jeho cestu do reštaurácie, parkovanie pred ňou aj samotný odchod natočilo niekoľko prítomných, ktorí sa následne Cybertrucku postarali o patričnú popularitu. Pri odjazde z parkoviska reštaurácie sa Muskovi navyše podarilo zadným ľavým kolesom elektrického auta zvaliť prenosnú dopravnú značku. Či šlo o dobre naplánovaný zámer, alebo náhodu, nevieme, každopádne po rozbitom „nerozbitnom“ skle jeho auta tu máme ďalšiu perličku, o ktorej sa bude ešte dlho písať a hovoriť.
Sériová verzia tohto pickupu sa má objaviť na konci roka 2021.
V Kalifornii sa objavilo aj niekoľko špekulácií, ako sa podarilo prototyp vytiahnuť do reálnej premávky. Evidenčné čísla auta údajne zodpovedali značkám používaným pri testovaní áut, do akej miery však šlo o legálnu jazdu, nie je známe. To je však v konečnom dôsledku jedno, ďalšia „reklamná kampaň“ pre Teslu Cybertruck je každopádne na svete.