Jeep Wrangler 4. generácie sa volá typ JL

Oveľa podstatnejšie, než optické či dizajnové zmeny, sú tie vnútri. Okrem toho, že je v ponuke dlhá 5-dverová a krátka 3-dverová verzia, dá sa tiež zadovážiť v troch rôznych úrovniach. Podľa zdatnosti v teréne je to základná verzia, verzia Sahara a echt offroader Rubicon. Doba si, žiaľ, pýta svoje, a tak sa v Európe už nedá Wrangler kúpiť s iným než 4-valcovým motorom. Oba majú prepĺňanie turbom. Jeden spaľuje benzín a ten druhý naftu. My sme vyskúšali najterénnejšiu verziu s výkonnejším naftovým motorom. Test Jeep Wrangler Rubicon sa snaží zistiť, či má táto automobilová legenda v teréne vôbec limity. Samozrejme, nebavíme sa o tych fyzikálnych, ale o limitoch, ktoré a či vôbec ste schopní v lese, alebo na špeciálnej terénnej dráhe nájsť. Ste zvedaví? Pohodlne sa teda usaďte, pretože tu na vás čaká polhodinový videotest plný zaujímavých informácií, krásnych záberov a adrenalínu v neobyčajne malých tempách...



 
Jeep Wrangler 2,2 CRDI
147 kW A8 Rubicon
Land Rover Defender SD4
147 kW A8
základný model
46 790 €
(Jeep Wrangler 2,2 CRDI 147 kW Sport)
53 965 €
(Defender SD4 147 kW A8)
adekvátny model
52 390 €
(Wrangler 2,2 CRDI 147 kW A8 Rubicon)
53 965 €
(Defender SD4 147 kW A8)
adekvátna výbava
17-palcové disky, elektronicky odpojiteľný predný stabilizátor, uzávierky diferenciálu prednej aj zadnej nápravy, LED svetlá, zatmavené zadné sklá, DAB rádio, navigácia, bezkľúčový vstup, zadné PDC, tempomat, 2-zónová klimatizácia, vyhrievané predné sedadlá a volant, kožený interiér, zadná kamera
v sérii: LED svetlá, 18-palcové disky, 2-zónová klimatizácia, DAB rádio, tempomat, navigácia

za príplatok: elektronicky nastaviteľný zadný diferenciál 1 202 €, tmavé zadné sklá 452 €, bezkľúčový vstup 852 €
výsledná cena
54 010 €
56 471 €