Jeep Wrangler 4. generácie sa volá typ JL
Oveľa podstatnejšie, než optické či dizajnové zmeny, sú tie vnútri. Okrem toho, že je v ponuke dlhá 5-dverová a krátka 3-dverová verzia, dá sa tiež zadovážiť v troch rôznych úrovniach. Podľa zdatnosti v teréne je to základná verzia, verzia Sahara a echt offroader Rubicon. Doba si, žiaľ, pýta svoje, a tak sa v Európe už nedá Wrangler kúpiť s iným než 4-valcovým motorom. Oba majú prepĺňanie turbom. Jeden spaľuje benzín a ten druhý naftu. My sme vyskúšali najterénnejšiu verziu s výkonnejším naftovým motorom. Test Jeep Wrangler Rubicon sa snaží zistiť, či má táto automobilová legenda v teréne vôbec limity. Samozrejme, nebavíme sa o tych fyzikálnych, ale o limitoch, ktoré a či vôbec ste schopní v lese, alebo na špeciálnej terénnej dráhe nájsť. Ste zvedaví? Pohodlne sa teda usaďte, pretože tu na vás čaká polhodinový videotest plný zaujímavých informácií, krásnych záberov a adrenalínu v neobyčajne malých tempách...