Už minulá generácia modelu Renault Captur ukázala, že ľudia milujú vyššie podvozky, viac plastu a pocit dobrodružstva pri parkovaní pred supermarketmi a škôlkami. Na obrovskú popularitu tohto modelu reagovala fabrika jeho zväčšením a zvýšením úžitkovej hodnoty, takže druhá generácia patrí medzi najväčších zástupcov svojho segmentu. Zlepšila sa však aj kvalita a pocit luxusu na palube? To zistíme počas testu.

Pod prednou kapotou testovaného auta je benzínový litrový trojvalec 1.0 TCe 100 s nepriamym vstrekovaním.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Liter pod kapotou

Testovaný Captur poháňa benzínový trojvalec 1.0 TCe s výkonom 74 kW (100 k) a krútiacim momentom 170 Nm. Krátko som ho už skúšal aj v menšom Cliu, kde sa mi jeho prejav páčil. Tento Captur má však o ďalších 104 kg viac, takže uvidíme, čo to s prejavmi motora urobí. Už teraz viem, že vyššiu hmotnosť a mierne horšiu aerodynamiku Captura cítiť. Najmä pri studenom motore a počas jazdy na diaľnici. Trochu viac benzínu si Captur vypýtal aj na mojom testovacom úseku z Bratislavy do Revúcej. Inak, auto je vo výbave Intens doplnenej o príplatkové disky (+ 100 eur), Pack Ambiance a Parking 360 (+ 650 eur), indukčné nabíjanie smartfónu (+ 100 eur) a vyhrievané sedadlá a volant (+ 320 eur). Zaujíma vás niečo konkrétne? Pýtajte sa v diskusii.

Captur je obutý na zimných pneumatikách Continental WinterContact s rozmermi 215/60 R 17.