Seat Ateca sme mali na test hneď pri jej uvedení na trh. Pamätám si na ňu, že to bola na rozdiel od súčasne testovanej vznetová verzia, rovnako s pohonom všetkých kolies. Hodí sa tak k tejto Atece benzínový motor v kombinácii s pohonom všetkých kolies?
Ateca za viac ako 36 tisíc eur
Testovaná Ateca však nezostala v základnom vybavení línie FR. K nej je nakonfigurovaných takmer 5000 eur v príplatkoch, ako napríklad akciový balík FR Plus, 360-stupňová kamera, plne digitálny displej, 18-palcové disky, Winter pack, nové vyhrievané čelné sklo bez drôtov či vyšší stupeň infotainmentu s len dotykovým ovládaním.
Možnosťou je tiež viacero jazdných režimov, ktoré v spolupráci s pohonom všetkých kolies môžu dávať zmysel. A ako napríklad svietia predné LED svetlá, ktoré sú už pre Atecu v sérii? Pýtajte sa, čo vás zaujíma a pokúsime sa vám na nich odpovedať.