Motor 1.5 TSI je v prípade modelu Tarraco základným motorom. V tejto konfigurácii je to len predokolka, štvorkolku ponúkajú až s 2.0 TSI. Príplatkom je tak len dvojspojková prevodovka DSG, ktorú však v takomto aute odporúčam a nad manuálom by som nepremýšľal.
Základ tejto verzie začína na 30 480 eur (cenník platný od 5. mája 2020). Pritom už máte vo výbave LED predné svetlá, digitálny displej pred vodičom alebo 3-zónovú automatickú klimatizáciu.
Za 34-tisíc eur
S pár príplatkovými prvkami, ako je parkovací asistent, vyhrievanie predných sedadiel či 18-palcovými diskami vyhnal cenu na stále prijateľných necelých 34-tisíc eur, a to by som pár príplatkov určite z konfigurácie vyhodil.
Takže takmer úplný základ, čo sa týka výbavy a aj motorizácie, čo viac si priať do testu? Napíšte nám do diskusie otázky, ktoré máte k testovanému SEATu a my sa vám ich pokúsime zodpovedať.