Testovaná Honda CR-V je v zaujímavej konfigurácii. Okrem toho, že má pod kapotou namiesto naftového motora benzínový štvorvalec s výkonom 142 kW (193 k) a CVT prevodovku, ponúka až tri rady sedadiel a celú nálož výbavy. Na cestu si svieti LED svetlometmi, na diaľnici sa snaží pomôcť adaptívnym tempomatom, v kabíne sa stará o pohodovú teplotu dvojzónovou automatickou klimatizáciou, dostávame sa do nej bezkľúčovým odomykaním a pri cúvaní z parkovacieho miesta nás upozorňuje na autá blížiace sa z boku.
V teréne pozor na toto - vedenie výfuku to na skalách ukrytých v strede poľnej cesty schytá ako prvé. Aj keď v ňom neurobíte priamo dieru, ak za zaprie o kameň a poriadne ho to natiahne v silentblokoch, môže vzniknúť v jeho spojoch netesnosť, ktorá urobí neskôr neplechu na emisnej kontrole.
Krátke mestské jazdy motoru 1.5 VTEC Turbo nesedia, v teste si povieme, kde môže byť problém.
Úžasnú spotrebu Honda naopak predviedla na klasickej medzimestskej trase (Banská Bystrica - Revúca) dlhej necelých 90 km. Vysvetlíme, ako je to možné.
Pozor na podvozok, trakcia sa zlepšila
Počas týždňa sme Hondu prevetrali na diaľnici, kde ukázala príjemnú aj odvrátenú stránku vysokej karosérie, na medzimestskom okruhu sa snažila presvedčiť o prínose aktívnych žalúzií pred chladičom, studené štarty v mraze zasa preverili, ako je na tom benzínový motor, keď ho nútite rýchlo zohriať vlastný katalyzátor a na rozmočenej lúke a v kopcoch nám predviedla, o koľko sa zlepšila trakcia jej zadnej nápravy v reálnych podmienkach.
Máme pred sebou posledné štyri dni testu, ak vás niečo zaujíma, napíšte nám do diskusie a skúsime sa na to zamerať.