Mám síce podozrenie, že jej hlavnou úlohou je predovšetkým vizuálne zaujať (čo sa jej, mimochodom, ozaj darí), pravdou však je, že jej pohon 2.0 Hybrid Dynamic Force vie najmä pod záťažou pekne zabrať. A bodaj by nie, od slabšej hybridnej Corolly 1.8 Hybrid sa totiž nelíši len objemom benzínového štvorvalca. Motor v testovanej Corolle pod záťažou prepína z Atkinsnovho do Ottovho cyklu (to slabšia verzia nerobí), pracuje s vyšším kompresným pomerom (14:1 vs. 13:1) a okrem nepriameho vstrekovania jej valce plní aj priamy vstrek. Aj preto vyfasovala do výfuku aj filter pevných častíc. Samozrejme to má vplyv na spotrebu a pri "paľbe" si dvojlitrový hybrid vezme viac, než slabšia verzia. Zaujíma vás niečo konkrétne? Ak budem vedieť a bude to v mojich možnostiach, zistím, čo sa dá.
Ďalšie falošné koncovky výfukov na scéne. Až mám pocit, že ten, kto ich dnes neponúkne, akoby ani nebol. Chceme byť ekologickí, ale každý tuší, že podvedome túžime po emóciách spojených so spaľovacími motormi.
Testovaná Corolla jazdí na pneumatikách s rozmermi 225/40 R 18.