Zatiaľ čo sedan a coupé prídu o 2 roky, SUV dorazí v roku 2030.
Vyššie som spomínal variant sedan. Práce na ňom idú od ruky. Po cestách sa premávajú prototypy v kamufláži. Šéf spoločnosti, Willem Sham, potvrdil, že sedan nemá problém uraziť až 600 km v cykle merania spotreby NEDC. Tiež spomenul limitovanú edíciu Coupé, ktorú vyrobia v 488 kusoch. Má mať výkon 488 kW (654 k). Každé coupé bude vytvorené presne podľa chuti konkrétneho zákazníka. To by sa malo k prvým klientom dostať už o 2 roky.
Poďme späť k SUV. Dizajn navrhli, ako inak, v Taliansku a využíva modulárnu platformu značky. Elektrický systém je dômyselne umiestnený za účelom maximálne využitého vnútorného priestoru a zníženia ťažiska. Samozrejme, dali si záležať aj na aerodynamike, aby bolo zrýchlenie čo najefektívnejšie. Predstavitelia na premiére boli ale veľmi skúpi na slovo. Za seba môžem povedať, že v prípade dizajnu sú základné línie a niektoré detaily fakt pekné. Ale ako celok ma odpudzuje. A hlavne tá maska, z ktorej mám pocit, akoby chcela zjesť všetky malé deti pri ceste. Veľmi sa mi páči karoséria bez stredového stĺpika s dverami otvárajúcimi sa proti sebe. Tie sú efektne doplnené panoramatickou strechou.
Vesmírny sci-fi kokpit
Interiér s bežným autom má spoločné iba málo. Všadeprítomná hromada displejov evokuje skôr vesmírnu loď sci-fi filmu spred pár desiatok rokov. Uvidíme, ako bude vyzerať finálny kus.
Zdroj: autoblog.com, cnet.com