@ŠtevoTak porovanie by to bolo zaujimave, len sa bojim ze by to Zonda prehrala. F1 je vyrazne lahsia, ma lepsi pomer vykonu a hmotnosti, aerodynamika je uplne niekde inde, s tym suvisiaci pritlak tiez. Rovnako vychytavky ako F-duct alebo fukany difuzor a kopec dalsich veci.
@SoichiProti F1 absolutne ziadna sanca, to je jasne. Je to pecka auto tato Zonda, ale kedze nie je na znackach, akosi ma tym padom nezaujima. Teoreticky vyrovnane na okruhu by to mohlo byt s Radicalom SR8 alebo s Caparom T1. Pricom obe tieto auta su na znackach a niekolkokrat lacnejsie. Ja by som siel jednoznacne do Capara.
@LacospeedLaci, ja si myslim, ze porovnavas odlisne auta. Zober si taku jednoduchu vec, ako je napriklad spracovanie/kvalita: Caparo T1 podla mna v tomto nizsia trieda. Kym si nevidel Zondu R nazivo tak nepochopis. To je proste dokonalost! Tieto slova navyse podporuje fakt, ze caparo sa pri testovani vo fifth gear vznietilo a zranilo jazdca :(
@Peter TSCaparo a Zonda R by som asi ani neradil do rovnakej skupiny. Caparo vam da z jazdy formuloidny pocit, ale Zonda vam ukaze ake je soferovat LeMans prototyp. navyse u Capara asi date v zakrute vacsie G-cko.. koho predsa len zaujima co dokaze F1 proti "obycajnemu zavodaku" tak pozrite toto video kde v belgickom SPA je onboard porovnanie F1 Ferrari proti Peugeot 908 HDi FAP : http://www.youtube.com/watch?v=dmCCo2AYmkM /a vedzte ze dizle su rychle!! strasne monstra v LeMans serii-to co predvadza na vyjazde zo zakruty P908 a AudiR15 je neuveritelne!
@jozefUž je len rodziel burať v capare, kde prilba aj s obsahom sa bude kotúľať po drahe a v zonde s rámom kde ostane pekne v kokpite :-D Kapotážované stroje sa neporovnavaju s otvorenými. A na F1 sa nexytá nič to je jasné každemu. vid pekná inštruktáž brutálne BMW M5 vs F1 :-) vela si toho spolu nezajazdili. http://www.youtube.com/watch?v=Ip1RBYeDumw
@JohnyJohny, lenze to si povedal len Ty, ze sa neporovnavaju. Nikde to dane nie je. Naviac Caparo ma k dispozicii plnohodnotny kryt kabiny, daj si do googlu a uvidis. No a k tej buracke, videl si uz na F1 alebo LeMans aby sa prilba vytratila z kokpitu? Volovina.
@Peter TSZasa to moze byt vec nazoru, co je porovnatelne a co nie a preco. Pre mna su Caparo a Zonda R porovnatelne, lebo ich jasnym zameranim je okruhove jazdenie. Kto potrebuje v okruhovom aute kvalitne spracovany interier? Caparo stoji stvrtinu toho co Zonda a je rychlejsie. Spolahlivost neriesme, Fifth Gear mal na test predprodukcne nedokoncene auto, zakaznici dostavaju prve auta az teraz. Zonde R zasa praskol zadny pomocny ram pri time attacku na Nordschleife...
@LacospeedLaco nemyslím si že by Zonda R nemala žiadnu šancu. Má 750 koní tak ako F1 zrýchlenie z 0-100km/h dá za 2,7s , F1 za 2,2s Top Speed ma zonda 349Km/h F1-380Km/h preradenie Zondy trvá 20milisekúnd, u F1 to záleží od sprevodovania na konkrétny okruh. Rýchlejšia Zonda R síce nie je, ale tie rozdiely sú minimálne na to aby nemala žiadnu šancu
@ŠtevoŠteva fakt si myslim, ze rozdiel bude velky. Nejde o vykon, ale vykonovu hmotnost. F1 je priblizne o 400 kg lahsia a zaroven ma ovela vyssi aerodynamicky pritlak. Udaj o maximalke je uplne zbytocny, a udaj z nuly na 100 tiez. Pri takych vykonoch treba brat zrychlenie minimalne na 200 km/h, aby sa vykonovy naskok prejavil. Tam by sa ukazalo, ze v zrychleni sa Zonda nechyta.
@LacospeedNiečo na tom bude co hovoris :) clovek si to tazko predstavi bez toho aby videl priame porovnanie 1 na 1 na okruhu. Mas pravdu na F1 sa to nechyta, F1 je vrchol motosportu a bola by ostuda keby hu dal dole okruhovy special.