Samozrejme, naďalej platí, že okrem automatického blokovania hrubých výrazov a nadávok diskutérov neblokujeme, príspevky mažeme len absolútne ojedinele (až skutočne vlastne vôbec) a možnosť zapojiť sa do diskusie u nás aj v novom roku ostane anonymná, bezplatná a tiež  bez nutnosti registrácie. Napriek tomu vytvorenie registrovaného konta vrelo odporúčam, pre nasledovné výhody, ktoré tým získate:

Výhody registrovaných - stále anonymných - diskutérov na TOPSPEED.sk

1) možnosť vkladať do diskusií aktívne odkazy na iné weby
2) možnosť vkladať do diskusií obrázky
3) notifikácie o reakcii/reakciách na vaše príspevky, ktorékoľvek aj veľmi staré...
4) možnosť editovať svoje príspevky
5) možnosť uviesť v podpise svoj aktívny vozový park
6) navoliť si sledovanie vybraných tém/značiek
7) priestor pridať si vlastného avatara pre ľahšie rozoznávanie sa
8) rátanie počtu príspevkov a výpočet vašej karmy podľa hodnotení čitateľov
9) možnosť vytvorenia vlastnej galérie čohokoľvek v profile diskutéra

10. najdiskutovanejší článok s počtom 112 príspevkov je téma prípadného zvýšenia max. povolenej rýchlosti na našich diaľniciach nad 130 km/h:

9. miesto má s počtom príspevkov 117 téma zostatkovej hodnoty elektromobilov:

8. najdebatovanejši článok roka 2021 je so 120 príspevkami téma o skutočnom dojazde elektromobilov:

7. miesto so 134 príspevkami v diskusii patrí téme schopností Tesla Model 3 na nemeckej diaľnici:

6. miesto má len o jeden príspevok viac report skúseností majiteľa elektromobilu Nissan Leaf po 2,5 rokoch:

5. najdiskutovanejší článok, teda prostriedok rebríčka patrí s počtom 144 príspevkov téme o zmysluplnosti vodíkových áut:

4. najdebatovanejší článok so 151 príspevkami pod má téma o stiahnutí návrhu diaľkového prerušovania nabíjania EV v Nemecku:

3. miesto má so 158 komentármi téma o zistení, že priemerný EV je výkonnejší než Octavia RS:

2. miesto so 185 príspevkami má snaha Tesla Model S Plaid o rekord na americkom okruhu Laguna Seca:

1. najdiskutovanejší článok roka 2021 ja TOPSPEED.sk je s počtom 238 téma o hrozbe nedostatočnej infraštruktúry pre nástup elektromobility: