Použitie AI technológie Widewail umožnilo detailnú analýzu a interpretáciu údajov a trendov založených na 27 kritériách, aby sa co najpresnejšie vyhodnotila reputácia každej značky.

Lexus sa opäť umiestnil na čele

V najnovšom vydaní štúdie pre rok 2025 Lexus svoje skóre zlepšil o dva body a dosiahol najvyššie hodnotenie medzi všetkými značkami s 97 bodmi z 100. Toyota sa umiestnila hneď za ním so skóre 96 bodov, čím sa posunula o jednu priečku vyššie. Tieto výsledky podčiarkujú vynikajúce štandardy a kvalitu, ktoré Lexus nastavuje v prémiovej triede, kde je jasným lídrom.

Lexus si udržiava vysokú profesionalitu

Podľa správy Widewail, Lexus dokáže svoju návštevnosť showroomov premeniť na vysoký počet pozitívnych recenzií na Googli, priemerne 27 recenzií za mesiac na každú prevádzku, čo predstavuje medziročný nárast o 26 %. Značka si udržiava vysoké hodnotenie 4,7 a mieru odozvy 96 %. Lexus sa tiež vyníma vo viacerých ukazovateľoch trhu, kde bol najlepší v 10 z 16 kritérií, často s odkazmi na profesionalitu svojich zamestnancov a najnižší počet negatívnych komentárov týkajúcich sa servisu.

Omotenashi a výnimočnosť poľských showroomov

Základom filozofie Lexusu je japonská pohostinnosť Omotenashi, ktorá je prítomná vo všetkých aspektoch jeho globálnej prevádzky. V Európe sa poľské showroomy značky Lexus pravidelne umiestňujú medzi desiatku najlepších v kvalite služieb a v implementácii obchodných štandardov, pričom často získavajú ocenenie KIWAMI za výnimočnosť. Raport Widewail's Brand Reputation Scorecard 2025 tak poskytuje dôkaz o neustálom záväzku Lexusu poskytovať vynikajúce služby a udržiavať vedúce postavenie v automobilovom priemysle.
 

zdroj: Lexus Slovensko