Nový Megane E-TECH Electric je založený na platforme CMF-EV a je vybavený elektromotorom s výkonom 160 kW (217 k) a batériou s kapacitou 60 kW, ktorá podľa normy WLTP umožňuje dojazd 450 km. Ide o veľmi podobné až rovnaké parametre, aké boli uvedené pre model eVision. Je však predpoklad, že po uvedení na trh môžeme očakávať celú škálu rôznych veľkostí batérii. K dispozícii by malo byť tiež rýchle nabíjanie na úrovni 130 kW, čo dáva schopnosť nabiť batériu vozidla z 0 % na 80 % približne za 30 minút. 

Interiér

Interiér podobne ako exteriér bude kompletne prepracovaný. Trendom je minimalistický dizajn, kde nebudú chýbať minimálne dve, resp. tri digitálne obrazovky a minimum klasických, mechanických tlačidiel. Podrobnosti o tom, aký priestranný bude interiér, zatiaľ nie sú k dispozícii. Napriek tomu rozmery model Renault Megane E a súčasného automobilu so spaľovacím motorom sa zdajú zhruba podobné.

Renault Megane E

Podobnosť medzi týmto koncepčným vozidlom eVision sú zrejmé. Megane E si zachováva úzky dizajn svetlometov po celej dĺžke, zatiaľ čo spodná polovica predného nárazníka má výraznejšie zvislé pruhy. 

Renault Megane E

Zadná časť Meganu E si zachováva veľa z toho, čo robí z model eVision tak jedinečný. Neprehliadnuteľné sú zadné svetlá, ktoré sa tiahnu pozdĺž celej dĺžky s jasným svetelným podpisom. 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

zdroj: Renault , carwow