Sú nové ľadvinky vlastne dobré?
Tá ukazuje doteraz najviac auta. A aj keď to nie je jasne vidieť, obličky sa na M modeli zdajú byť funkčné. Nie väčšinovo zaslepené, ako pri štandardnej verzii. Môj názor ovplyvnil aj pomerne známy youtubový dizajnér The Sketch Monkey, ktorý sa vyjadril k novému BMW 4 pozitívne. Je totiž zastánca toho, že BMW dizajn s malými obličkami vyčerpalo a nemalo sa už kam posunúť. Nové zvislé bobrie zuby mu dávajú úplne nové možnosti. A na tom možno už niečo bude, pretože pri M4 už necítim taký odpor, ako napríklad pri 420i.
Uniknutý obrázok presne sedí so staršími špionážnymi fotografiami. Šedý predok, ktorý sme videli na jeseň 2019, patrí práve autu na fotografii. Otázne je už iba, či BMW okopíruje prístup Audi, ktoré dalo prednú časť RS7 aj na typ RS6. Šetrí tak náklady a my sa môžeme dočkať aj BMW M3 s veľkou tvárou. O novej M3/4 vieme, že verzia Pure bude mať manuálnu prevodovku a pohon zadných kolies, silnejšie verzie budú mať M xDrive, automatickú prevodovku a výkon aj cez 368 kW (500 k). Na trh sa zrejme dostane až v roku 2021.
Zdroj: wilcoblok Instagram