Ešte nemal premiéru a už ho predobjednalo viac než 30 000 ľudí. Najviac za to môže veľká marketingová kampaň, na ktorej si Porsche skutočne dáva záležať. Druhý hlavný pilier je imidž elektromobilov, ktorý automobilky vytvorili. Jednoducho máte pocit, že sedíte v niečom výnimočnom, v niečom z budúcnosti.

Najlepší elektromobil na svete? Uvidíme

Nechápte ma ako hejtera. S elektromobilmi mám už čo-to prežité a vo väčšine to bola veľmi príjemná skúsenosť. Ticho a okamžitý výkon vedia potešiť. V prípade Hyundai Kona EV sa ani treba triasť o dojazd. Audi e-tron zas prináša prémiovosť. Porsche chce obe tieto vlastnosti a pridať k nim výnimočné jazdné vlastnosti.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

To ohúrilo zákazníkov natoľko, že počet objednávok už prekročil 30-tisíc. S touto správou prišiel nemecký magazín Handelsblatt, ktorý sa rozprával so šéfom produkcie, Albrechtom Reimoldom. Porsche obdržalo ešte viac predobjednávok, ako Volkswagen na ID.3. Porsche Taycan v plnej paráde spoznáme až o 5 týždňov, už 4. septembra.

Foto: motor1.com, Porsche