Rozmery nového modelu Neta S Hunting Edition pritom skutočne zodpovedajú nedávno predstavenému Audi A6 Avant e-tron. Presnejšie povedané, čínsky elektromobil je dokonca o čosi väčší. Kým nemecké auto má dĺžku 4928 mm, šírku 1923 mm a rázvor 2946 mm, Neta je dlhá 4980 mm, široká 1980 mm a nápravy má od seba vzdialené 2980 mm.
Audi je akurát o 47 mm vyššie a mohli by sme dodať, že samotné kombi Hunting Edition je v porovnaní so základným sedanom Neta S tiež vyššie o 30 milimetrov a konštruktéri ho sériovo postavili na 20-palcové hliníkové disky.
Kým Audi za 77 250 eur (nemecká základná cena A6 Avant e-tron) ponúka jeden elektromotor s výkonom 367 koní a batériu s využiteľnou kapacitou 94,9 kWh, čínske auto je o niečo skromnejšie.
Tiež využíva jednu elektrickú jednotku poháňajúcu zadné kolesá s výkonom 272 koní, pričom si môžete vybrať či chcete batériu s kapacitou 31,7 alebo 43,9 kWh. Tie vám vystačia v čisto elektrickom režime na 130, respektíve 185 kilometrov, ale k nim dostanete tiež malý 1,5-litrový spaľovací motor s výkonom 94 koní, ktorý vám s pomocou generátora bude akumulátory dobíjať.
Ak vám to nestačí, druhou možnosťou je dvojmotorová verzia so systémovým výkonom 367 koní, jedna-päťkou a jednou z dvoch spomínaných batérií.
Ak by ste chceli jazdiť bez tankovania benzínu, máte možnosť opäť si vybrať jedno z dvoch dostupných prevedení. Základný elektromobil s jedným motorom má 272 koní (200 kW), dvojmotorová štvorkolka potom až 503 koní (370 kW). Presné údaje k batériám zatiaľ nemáme k dispozícii, ale sedan ponúka až šesť rôznych možností s kapacitou od 64,5 do 91 kilowatthodín a jeho dojazd je podľa čínskej metodiky od 800 do 1100 kilometrov, takže podľa WLTP by to malo byť okolo 610 až 840 km.
Zaujímavé je, že Neta S Hunting Edition síce vyzerá ako praktickejšia verzia sedanu Neta S, ale aj rozdiely vo výkonoch naznačujú, že nejde o identickú techniku. Kým štvordverové auto využíva platformu Shanhai 1.0, kombi by malo stáť na novšom šasi Shanhai 2.0. V aute by preto mala byť 800-voltová architektúra. A ani najdrahšia verzia by nemala zásadne prekročiť cenu 250 tisíc jüanov, čo je v prepočte necelých 32 tisíc eur.
Domáce médiá spomínajú, že novinka je zo začiatku určená len pre domáci trh, ale časom máme počítať i s exportnou verziou, ktorá by sa mohla dostať aj do Európy.
zdroj: Hozon Auto, Neta Auto