Lepší hashtag, lepší predaj?
Verím, že mnohí sa už neviete dočkať príchodu následníka malého športového kupé GT 86. Už o pár mesiacov ho na rozdiel od jeho dvojčaťa značky Subaru uvidíme aj na našom trhu.
Toyota GR 86 však ešte pred uvedením na trh mení svoje označenie kvôli silnejšiemu hashtagu. Po novom sa tak volá GR86, teda skoro rovnako, len z názvu vypadla medzera. Toyota tak chce optimalizovať kľúčové slovo pri vyhľadávaní tohto modelu v Google algoritme a ľahšie pridávanie hashtagu. Hovorca značky pre magazín Drive zmenu komentoval takto: “Chceme ľuďom uľahčiť hľadanie informácií o novom kupé GR86 v digitálnom priestore. Hlavne na sociálnych sieťach, kde je využívaný hashtag.”
Vtipný na celej veci je fakt, že sa označenie na samotnom aute nemení. Toyota GR 86/GR86 bude mať logo stále s medzerou, čiže upravené budú iba brožúry a online stránky. Japonci to v tomto prípade asi príliš prešpekulovali a vyzerá to, že spôsobujú skôr zmätok. Iní výrobcovia takéto detaily neriešia a podobné to bolo aj v prípade Toyoty GR Yaris. Ten bol často na internete prezentovaný ako Yaris GR a stále sa všetci chápali. Ak je auto skutočne dobré, ľudia si ho nájdu. Momentálne však všetko nasvedčuje tomu, že sa GR86 o pozornosť rozhodne nebude musieť báť.
Zdroj: drive.com.au
Foto: Toyota