GR Yaris si rozhodne hanbu nespravil, ba čo viac, auto predviedlo skvelý výkon. Prvý pokus uskutočnili pri rýchlosti 77 km/h, pričom vodič ešte netušil ako sa auto bude správať a výsledkom boli dva zhodené kužele. Vodič sa však s autom časom zžil. Najvyššia rýchlosť, pri ktorej Yaris zvládol losí test tak bola až rovných 80 km/h, pričom náklon karosérie bol úplne minimálny aj vďaka veľmi tuhému podvozku. Losí test následne skúšali aj vo vyšších rýchlostiach, konkrétne 81 a 83 km/h, no už bez úspechu. Zvládnutie testu pri 80 km/h je však skvelý výsledok a GR Yaris nechal za sebou autá ako Mercedes-AMG A45 S (75 km/h), Toyota GR Supra (77 km/h), Ford Focus ST (77 km/h), BMW M2 Competition (78 km/h) či Hyundai i30 N (74 km/h). S rovnakou najvyššou rýchlosťou ako GR Yaris (80 km/h) prešiel losím testom aj Ford Fiesta ST, avšak Yaris pôsobil oveľa stabilnejšie a pri uskutočnení manévru nestratil toľko zo svojej rýchlosti ako napríklad Fiesta či dokonca Porsche 911. 

Nesklamal ani v slalome

Následne prišiel na rad slalom, pričom rozstup kužeľov činil 22 m. V ňom si GR Yaris taktiež počínal mimoriadne dobre. Náklon karosérie bol opäť minimálny a kľučkovať medzi kužeľmi zvládol aj pri rýchlosti zhruba 75 km/h. Španieli z km77.com si zároveň pochvaľovali aj veľmi dobrú reakciu auta na vstupy riadenia. 

Summa summarum, Toyota GR Yaris zvládla losí test na výbornú a veľmi dobre si počínala aj pri slalome, čo len opäť potvrdilo potenciál a schopnosť tohto „rally auta na cesty“.