Toyota každoročne vyhodnocuje kvalitu služieb poskytovanú svojimi distribútormi a celkovú spokojnosť zákazníkov ako s predajom, tak i popredajnými službami. Tento rok získalo ocenenie štyridsať dva maloobchodných predajcov z tridsiatich dvoch krajín. Jedným z nich bol i žilinský predajca AT, a.s.
Spoločnosť AT získala ocenenie Ichiban už po piaty raz, Toyota ho udeľuje za kvalitu uspokojovania zákazníkov. Názov ceny v preklade vyjadruje "prvý" a celé slovné spojenie "okyakusama ičiban" znamená zákazník na prvom mieste. Ocenenie získalo štyridsať dva predajcov, čo nie je málo, ale sledovaných bolo približne 2300 maloobchodných predajcov v celej Európe. A tak úspech firmy zo Žiliny nie je zanedbateľný. Sami viete, na aké služby sa dá naraziť na Slovensku...
Didier Leroy, prezident agenerálny riaditeľ spoločnosti TME, na slávnostnom udeľovaní cien povedal: „Toyota je pevne odhodlaná neustále ponúkať špičkové produkty a služby, ktoré budú zárukou spokojnosti našich zákazníkov. Vám, ktorí ste získali naše ocenenie Ichiban, ďakujem za neustálu snahu a príkladné uspokojovanie zákazníkov!“
Toyota toto ocenenie zaviedla v roku 2007 a od toho času sa podľa interných prieskumov zlepšila spokojnosť zákazníkov v predaji zlepšila o 43% a v popredajných službách o 34%.