Má ísť o ľahké športové auto. Zatiaľ však vôbec nie jasné, či bude mať motor uprostred.
Dostane Toyota MR2 nástupcu s motorom uprostred? Asi nie.
Bude motor uprostred?
Tetsuya Tada, legendárny inžinier Toyoty, ktorý stal okrem iného aj za vývojom zadokolky GT86, prezradil, že v ponuke budú opäť „traja bratia“. Odkazuje pritom trojicu športových modelov z minulosti MR2, Celica a Supra. Nepriamym nástupcom Celicy je GT86 a Supra je vo vývoji. Znamená to teda, že príde nástupca MR2? Je to možné. Má ísť o ľahké športové auto. Zatiaľ však vôbec nie jasné, či bude mať motor uprostred.
Tretí športiak v ponuke bude pravdepodobne vychádzať z konceptu S-FR
Dosť naznačuje koncept S-FR, ktorý Toyota ukázala v roku 2015 na autosalóne v Tokiu. Išlo o malé športové auto, ktoré rozmermi aj výkonom útočí na úspešnú Mazdu MX-5. Koncept mal necelé 4 metre, pevnú strechu, hmotnosť 980 kg, zadný pohon a výkon 130 koní. Napriek mikro rozmerom mal až štyri miesta na sedenie. Sériový model by mohol zhodiť aj strechu. No stále je možné, že Toyota prekvapí a prinesie športiak s motorom uprostred a priamo nadviaže na MR2, ale veľké nádeje tomu nedávame.
Zdroj: evo