Zaujímavý nápad dostala spoločnosť Kokonja, ktorá celý Trabant prestavala. Teraz už určite nebude jazdiť v kruhu, keď sa mu do dverí privriete steblo trávi. 0,6 litrový dvojtaktový dvojvalec s výkonom 19 kW (26 k) musel ustúpiť dvojlitrovému preplňovanému päťvalcu z Fiatu Coupe. Výkon 162 kW (220 k) je možno presne tým, o čom Trabant celý svoj život sníval.

Jazdné výkony bohužiaľ nepoznáme. Pôvodný Trabant to na stovku zvládol za nekonečných 21 sekúnd a maximálka bola 130 km/h. Jeho devízou bola však nízka hmotnosť. Vážil len 600 kg. Jeho súčasná vylepšená podoba však má určite za následok vyššiu hmotnosť. Bulhari ju však nezverejnili.

Škoda, že Kokonja má problémy s prezentáciou. Verejnosti neprezradila takmer žiadne bližšie info a promo video za veľa nestojí.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

S istotou však vieme povedať, že Trabant má prepracované zavesenie kolies. Brzdenie má na starosti brzdový systém Brembo.

V interiéri sa skončila nadvláda najlacnejších a najtvrdších plastov. Vystriedala ich čierna koža s modrým prešívaním a športové sedačky Recaro.

Zmenami prešiel aj exteriér. Nové sú napríklad svetlá. Trabant samozrejme stojí na väčších bielych kolesách, ku ktorým kontrastujú spätné zrkadlá a strecha.

Nič podrobnejšie však nevieme. Neznáma ostáva aj cena. Ak sa však oslovíte tuningovú spoločnosť Kokonja, verím, že ešte jeden exemplár by vám vyrobili. Určite sa dohodnete aj na cene.

Zdroj: roadandtrack.com

Prečítajte si aj:  Nový Trabant nT (Frankfurt 2009)