Od poslednej Gymkhany ubehli necelé dva mesiace. V nej sa Ken Block vydal do Las Vegas so špeciálnym prototypom Audi S1 Hoonitron. Išlo vôbec o prvý diel série, ktorého hlavnou hviezdou bol elektromobil, a preto aj dostal aj upravený názov Electrikhana. Pre niektorých však bola miernym sklamaním. Block sa síce za volantom Hoonitronu opäť blysol, ale videu skrátka chýbala dôležitá indrediencia, ktorú nahradil takmer 9 minút trvajúci a po čase už otravný piskľavý zvuk elektromotorov. Najnovšia Gymkhana s Travisom Pastranom však vracia to, prečo sme si túto sériu v prvom rade zamilovali.
Na začiatok by sme mali vyzdvihnúť a uznať, že Travis Pastrana je jedným z najtalentovanejších ľudí vo svete rýchlych kolies. Jeho všestrannosť je ohromujúca. V rukách má nielen jednostopové stroje, ale bravúrne ovláda aj vozidlá na štyroch kolesách, čo dokazuje v najnovšej Gymkhane. Tentoraz sadol za volant Subaru GL Wagon z roku 1983, ktoré spoločnosť Hoonigan prerobila na nepoznanie. Pod kapotou má 2,3-litrový turbom preplňovaný boxer s výkonom až 862 koní a maximálnou rýchlosťou (kvôli sprevodovaniu) „len“ 266 km/h. Tým to však nekončí. Upravené Subaru dostalo aktívne aerodynamické prvky v podobe zadného krídla či klapiek umiestnených v blatníkoch a 3D modelovaný trubkový rám.
Akcia naložená adrenalínom
S tímom Hoonigan sa Travis vybral na slnečnú Floridu a výsledok... Veď posúďte sami. Už na začiatku so Subaru skočí na zábradlie, ktoré zbehne ako na skateboarde. Kúsok, o ktorom aj samotný Ken Block povedal, že chcel dlho vyskúšať, no nikdy ho nezrealizoval. Travis okrem toho otestoval aj spomínanú maximálku svojho Subaru a predviedol jeden z najbláznivejších automobilových skokov, ktoré ste kedy videli. Doslova preletel celý, desiatky metrov dlhý most. Veď sa na to pozrite, nebudete ľutovať. Gymkhana ako ju poznáme je späť.