Sme veľmi hrdí na to, že sme po prvýkrát od augusta minulého roka prekonali hranicu 10-tisíc predaných áut v jednom mesiaci. Je to dôkaz dôvery našich zákazníkov a potvrdenie našej líderskej pozície,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva.

Zákaznícka spokojnosť dosiahla cieľ roka už v prvom štvrťroku

Spoločnosti sa podarilo výrazne posilniť aj zákaznícku spokojnosť, meranú ukazovateľom Net Promoter Score (NPS). V oblasti predaja dosiahla 52 bodov a pri výkupe vozidiel 55 bodov, čo je výrazné zlepšenie oproti 40 bodom v rovnakom období roku 2024. „Dosiahnuť NPS nad 50 je mimoriadne náročné, najmä v oblasti výkupu, ktorá býva z pohľadu zákazníkov často komplikovanejšia ako samotný predaj,“ zdôraznila Topolová.

Výnimočné hodnoty potvrdzuje aj odborník z EY

Podľa Petra Knapa, experta na automobilový sektor spoločnosti EY, sú výsledky AAA Auto mimoriadne. „Nielenže ide o výnimočné hodnoty NPS v kontexte európskeho trhu, ale zaujímavé je aj to, že sú vyrovnané v predaji aj vo výkupe. To naznačuje vysokú kvalitu služieb a dôveru zo strany zákazníkov,“ konštatuje.
 
NPS pritom nie je len indikátorom aktuálnej spokojnosti, ale aj prediktorom lojality a ochoty zákazníkov odporúčať spoločnosť ďalej, čo sa v prípade trhu s ojazdenými vozidlami považuje za obzvlášť cenné. AAA Auto tak vstúpil do roka 2025 vo výbornej kondícii a už v úvodnom štvrťroku potvrdil svoje ambiciózne ciele – nielen z pohľadu predaja, ale aj spokojnosti zákazníkov.

zdroj: AAA Auto