Nemam rad calnky pre clanky. V tom case som chodil na gympel a mal iste lepsiu predstavu o danej dobe, ako ty. Z tohto dovodu napr nepripomienkujem rok 1968V. Tom case mali realne sance pouzit najlepsie technologia asi take, ako ty usvedcit dnes Slotu z ciernych penazi a dostat ho do lochu. To auto nebol zazrak, nebolo pekne a podla mna si nezasluzi vobec zverejnenie v Topspeed, sem ma pravo vkrocit zo skodoviek 130RS, Felda kabriolet, ci ta experimentalna turbo verzia.
uz som sa viezol vo vsetkom moznom,soferoval vela aut.....skoda 130rs bola masina,tatra 613...to neni auto...to je pornografia....ale skoda rapid,to je moje najoblubenejsie auto,tu charizmu a osobnost aku ma tato skodobka nema ziadne ine auto,synovec si jednu pred casom kupil a bol som sa naj povozit...naadhera,to absolutne priserne ovladanie,brzdy ktore ako kedy tam ani neboli,to jedinecne cinknutie ked zatvorite dvere,proste kazdy detail funkcnosti alebo nefunkcnosti toho auta...nepresiel som ani kilometer a za tym volatom som sa jedoducho musel smiat,ta jazda ma neuveritlne bavila...kazdy den musiet jazdit s tym autom to je horor,to ja jasne...ale takto si obcas pripomenut stare casi je prijemne
Ako skoda 110R,100 a 1000 boli ve;mi pekne vytvorysocializmu ale 120 a rapid su nieco strasne. Ked si uvedomime ze ked visiel Rapid tak fiat uz davno vyrabal krasny Fiat X1-9co bolo naoyaj krasne a spolahlive auto a viem to z vlasten skusenosti tak toto je nieco strasne.!!!
Ja som to auto mal, vozil som sa nanom denno-denne. Bol som s nim velmi spokojny. Mal som jednu z poslednych verzii 136L. Malo to uz favoritacky agregat s hlinikovym blokom. S favoritom alebo prvymi feliciami sa to ale absolutne nedalo porovnat. Auto bolo zivsie. Vzhladom na to, ze je motor vzadu volant isiel lahsie ako na Facku. Samozejme auto je aj lahsie a aerodynamickejsie, cize malo lepsi odpich a vedelo dosiahnut aj vacsiu rychlost. Jasne ze to nebolo zazracne auto a porovanvat socialisticke auto s kapitalistickymi a este japonskymi autami mi pride trochu scestne. V ramci socialistickych osobnych aut to bolo jedno z tych lepsich. A co sa tyka toho archivneho videa tak to bola vtedy jedina povolena kritika a za komancov mali vseky firmy problemy s novymi vyrobkami.
kupil som si rapida 130 a denno denne s nim jazdim do roboty este nikdz ma nenechalo v stychu,ale ako viete o kazde auto sa treba starat,tak sa staram aj ja zgeneralkoval som napravy,vymenil gumy,platnicky atd tohoby bolo velana rozpravanie vsetko doma a sam a stalo to par eur a auto ide ako drak s tym tvojim fiatom alebo fabiou to by som sa len smial ako by som ta obiehal.chcem ta vidiet ked ty pojdes menit brzdove oblozenie a povedia ti sumu v servise..rapida to nieje auto to je srdcovka a pokial si ju nemal tak to nepochopis.
Ujo mal Gardečku, my máme trz Rapida, je to skrátka auto....aj keď nás už aj nechalo v štychu, myslím, že vždy si zaslúži ďalšiu šancu. Škoda Rapid, to je skrátka pojem sám o sebe...mne osobne sa s ňou jazdí lepšie ako s peugeotom, feliciou či fordom...je to jednoducho lahoda...a ako každé auto, má svoje muchy, ktoré sa s trpezlivosťou dajú poriešiť....len ma štve, že som sa narodil až vtedy, keď ich výroba už končila....Rapid je skrátka fáááro :)