Tri dvere však nie sú jediné, na čo sa môžeme v prípade novej karosárskej verzie tešiť. Azda najviac sa môžeme tešiť z toľko milovaného šesťvalca 35i s výkonom 235 kW. Ten nebol len čisto komerčnou záležitosťou vymyslenou pre koncept, ale do jedničky ho budete môcť aj objednať.
Okrem toho si pod kapotou našiel miesto aj motor s úplne novým označením 14i. Nemajte strach v BMW sa nezbláznili a neumiestnili do jednotky klasickú 1.4. V podstate sa jedná len o ďalšiu verziu motora 16i a 18i. Tento krát je však tento motor naladený s obrovskou rezervou na 75 kW a 180 Nm. Ostatné motorizácie bude trojdverová karoséria zdielať s päťdverovou a tak sa môžeme tešiť na pomerne obšírnu ponuku motorov v pomerne širokom výkonnostnom spektre od 75 kW až po 235 kW, čo je v podstate trojnásobok základnej verzie.
Trojdverová jednotka vnútri aj o čosi narástla. Oproti päť-dverovej verzii športovejšia a viac sexi karoséria ponúkne o 30 l väčší kufor, o 30 mm dlhší rázvor náprav o výrazných 51/72 mm väčší rozchod predných/zadných kolies a o 85 mm väčšiu dĺžku. Už podla čísiel je vám jasné, že nová karoséria bude pôsobiť podstatne športovejším dojmom.
Okrem týchto dvoch motorov sa automobilka BMW netají úmyslom drobnú jednotku ponúknuť zákazníkom ešte v niekoľkých karosárskych verziách ako cabrio, kupé či dokonca kontroverzne GT. Najbližšou očakávanou zmenou bude doplnenie pohonu xDrive, ktorý plánujú ponúknuť pre verzie 125d (dvojlitrový dízel s dvoma turbami) a aj najsilnejšiu verziu M135i. Všetci tí, ktorí si zamilovali model 123d môžu búchať šampus. BMW vracia do hry super výkonný naftový dvojlitrový štvorvalec s dvoma turbami s ešte väčším výkonom...