Je postavený na najnovšej elektrickej modulárnej platforme STLA Large, podobne ako nedávno odhalené chystané sériové modely Jeep Wagoneer S a Dodge Charger Daytona SRT. Práve druhý menovaný je dôkazom, že toto technické jadro je určené aj pre spaľovacie motory, Chrysler ich však podľa všetkého nedostane.
Jeho doménou majú byť už len elektromobily a ako prvý má odštartovať novú éru práve Halcyon. Ako veľmi je práve predstavený koncept zhodný s pripravovaným produkčným automobilom, momentálne netušíme. Predpokladáme ale, že namiesto proti sebe otváraných dverí bez stredových stĺpikov dostane konvenčne navrhnutú konštrukciu, jeho silueta so splývajúcou zadnou časťou by však mohla byť reálna.
Halcyon zozadu líniou strechy či červeným svetelným pásom cez celú šírku auta nápadne pripomína Porsche Taycan, Stellantis však zatiaľ nezverejnil presné údaje o dĺžke či rázvore, preto nedokážeme presne posúdiť, či je nový Chrysler o niečo väčší alebo naopak menší.
Samotný Stellantis pred pár týždňami prezradil, že autá postavené na STLA Large môžu mať dĺžku od od 4764 do 5126 mm a rázvor v rozsahu od 2870 do 3075 mm, pričom nemecký model má 4963 mm a medzi nápravami vzdialenosť 2900 mm.
Chrasler bude mať vďaka uvedenej platforme kapacitu trakčnej batérie maximálnych 118 kWh a vďaka dostupnej 800-voltovej architektúre by mal zvládať nabíjanie výkonom 270 kW. Ani dynamika zrejme nebude najhoršia. Pre STLA Lange koncern uvádza najlepší čas 2,0 sekundy pri zrýchlení z miesta na 100 km/h a hovorí o maximálnom dojazde až 800 kilometrov.
Čo z toho dostane Halcyon, si budeme musieť zhruba rok a niečo počkať. Podľa nie príliš vzdialenej premiéry v roku 2025 však musí byť o parametroch sériového auta takmer rozhodnuté.
zdroj: Chrysler, Stellantis