Vývoj nových áut a technológií napreduje, čo z roka na rok zvyšuje tlak najmä na vývojové oddelenia a pokladne automobiliek. Všetko skrátka žiada svoje a ak sa k tomu pridružia náklady na elektromobilitu, bez ktorej sa už v krátkom čase žiadny dôležitý hráč na trhu nezaobíde, môže z toho vzniknúť až nečakane drahé dobrodružstvo. Ako prevencia a riešenie pred vysokými výdavkami preto vo svete vznikajú rôzne koncerny a združenia, ktorých hlavným zmyslom je práve zdieľanie nákladov. To pochopiteľne teraz využije aj Ferrari, jeho spojencom však nie je nikto domáci, ale spoločnosť z druhého konca sveta.
Nechajte to na nás a sústreďte sa na svoje veci
Ako oznámil generálny riaditeľ automobilky Ferrari, Benedetto Vigna, Ferrari vytvorilo spojenie s juhokórejským Samsungom, aby preň Kórejci vyvinuli úplne nové OLED displeje a s nimi súvisiacu palubnú elektroniku. Ide konkrétne o spoločnosť Samsung Display, ktorá momentálne masívne investuje do rozširovania svojich výrobných kapacít. Z pohľadu používaných technológií je to pritom jeden z najlepších svetových hráčov v oblasti palubnej elektroniky. Samotné Ferrari sa tak podľa Benedetta Vigna viac sústredí na vývoj nových modelov a elektrických pohonov a väčší objem peňazí môže teraz investovať aj do kvality vlastných produktov. Talianska automobilka sa netají zámerom poslať už v roku 2025 na trh svoj prvý plne elektrický model. A aj jeho palubná elektronika by už mala niesť logá Samsungu.