Na toto si bude musieť majiteľ AMG GT 63 zvyknúť. Vo svojej zbierke ho bude chcieť mať každý "carspotter".

Praktickejšie AMG GT Coupé

Všetky verzie majú štandardne pohon 4Matic s preferenciou zadnej nápravy. Špičkový AMG GT 63 S zrýchli na stovku za 3,2 sekundy a maximálka je 315 km/h. Slabšej verzii bez „S“ v názve trvá stovka za 3,4 s a ide 310 km/h. Oba osemvalce používajú 9-st. dvojspojkovú prevodovku AMG MCT s mokrými spojkami, natáčanie zadnej nápravy a vzduchové odpruženie. Adaptívny podvozok spolupracuje s oceľovými pružinami. Elektromotor EQ Boost dokáže maximálne pridať 22 koní a 250 Nm. Po osobnej skúsenosti treba skonštatovať, že auto vnútri nie je príliš priestranné. Ak je sedadlo spolujazdca úplne vzadu, pri výške 180 cm sa na zadné sedačky ledva napracem. Krátky presun by sa vydržať dal, ale pri jazde na dlhšie trasy by boli nutné kompromisy. Toto však asi nie je celkom auto pre štyroch dospelých. Skôr pre rodičov deti... :)

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 12 obrázkov

Pocit z interiéru je pre auto s trojcípou hviezdou veľmi tradičný. Výborné spracovanie a kvalita použitých materiálov. Volant doslova padne do ruky a je pokrytý alcantarou. A cena za túto rýchlosť a luxus?

Cena AMG GT 63 začína na 153 720 € a vrcholné AMG GT 63 S štartuje na 170 760 €. Je však otázne, ako veľmi vhodné je kombinovať superšportovosť a pohodlie. Človek, ktorý chce okruhové delo si kúpi AMG GT R. Naopak, maximálny luxus ponúkajú skôr trieda S, alebo športovejšie tvarované CLS. Štvordverové AMG GT je neuveriteľný kus inžinierstva a skutočný trhač pohľadov, ale je to zároveň hybrid v nie tom tradičnom zmysle slova.