Celú myšlienku tejto iniciatívy by sme mohli datovať do obdobia spred troch rokov, keď vodič Lamborghini Huracán zrazil len 15-ročnú dievčinu a spôsobil jej smrteľné zranenia. Aj keď ho odsúdili, vážnejšieho obbvinenia sa nedočkal. To pobúrilo nielen verejnosť, ale predovšetkým rodičov.

Bude taký Urus so zrýchlením z 0 na 100 za 3,2 sekundy tiež braný ako superšport?

Tí sa následne pustili do boja s nezodpovednými vodičmi podobných výkonných áut, ktorých nie je málo ani u nás či po celom svete. Do toho predstavil reformu premiér tohto štátu, Peter Malinauskas a vyzerá to tak, že nie je nereálne, aby nebola schválená.

S odporom sa počíta

Samozrejmosťou je odpor majiteľov superšportov, avšak v dnešnom svete by som sa nečudoval ničomu. Na druhú stranu by ma zaujímalo, akým pravidlom budú určovať, čo už superšport je a čo ešte nie je, prípadne kto bude určovať rozsah a formu skúšok, aby následne niekto vydal papier s potvrdením, že tento vodič už auto ovláda. Všetko totiž nie je len o výkone či nejakom doklade. Zabiť človeka totiž môže nezodpovedný človek vo Fabii aj v superšporte.

Zdroj: autoblog.com