Ochrana dospelých
Za ochranu dospelých získalo nové Géčko rovných 90 %. Pri čelnom náraze pri čiastočnom prekrytí dostal spolujazdec adekvátne hodnotenie na spodnú časť nôh a trup. Vodič to isté hodnotenie získal na ľavú spodnú časť nohy a oblasť trupu získala známku slabej ochrany. Pri čelnom náraze bez prekrytia mal vodič o niečo lepšiu ochranu trupu, avšak spolujazdec mal rovnako slabú ochranu časti trupu a len adekvátnu ochranu krku.
Ochrana detí
Ochrana detí bola na vyššej úrovni. Pri čelnom náraze mala figurína 10-ročného dieťaťa slabú ochranu krku a 6-ročného dieťaťa adekvátnu ochranu hlavy. Pri bočnom náraze mali obe figuríny najlepšie hodnotenie a výsledkom je zisk 83 %.
Ochrana chodcov
Ochrana chodcov môže veľké a hranaté Géčko pripraviť o cenné body, avšak zisk 78 % nie je vôbec zlým výsledkom. Hrana kapoty získala „zelené“ hodnotenie, problémom bol začiatok kapoty vpredu a A-stĺpiky. Avšak až taký zlý výsledok pre hranaté Géčko to nie je.
Asistenčné systémy
Systém autonómneho núdzového brzdenia je sériovou výbavou a funguje dobre pri nízkej aj diaľničnej rýchlosti. Rozpoznával chodcov aj cyklistov a výsledkom je 72 %. Celkový zisk 5 hviezdičiek je možno štandardom, ktorý sa od Mercedesu očakáva, avšak hranaté Géčko veľmi neexcelovalo v žiadnej oblasti a teda nie je až takým synonymom bezpečnosti, ako si to niektorí zákazníci myslia.