Ponuka predajní, kde bude dostupná 3D vizualizácia, je na začiatku pilotného projektu obmedzená na dvojciferný počet. Zákazníci navyše tiež budú musieť vlastniť mobilný telefón s podporou technológie Tango. Je teda zrejmé, že táto technológia je ešte v plienkach a potrvá niekoľko rokov, kým sa rozšíri viac, ak v dohľadnej dobe vôbec. BMW však veľmi rado a vo veľkom v ostatnej dobe experimentuje s rôznymi vymoženosťami doby. Chcú si totiž udržať status technologického lídra medzi výrobcami áut.
Pre jednoduchšie zorientovanie sa s vozidlom je na začiatok aplikácia skôr vizualizáciou ako konfigurátorom.
Zákazník si na začiatku vytvorí 3D obraz, v ktorom sa bude interaktívne pohybovať. K dispozícii bude napríklad otvorenie dverí alebo spoznanie interiéru.
Vizualizácia vozidla je naozaj veľmi realistická
Výhodou projektu je jeho reálne vnímanie zákazníkmi. Kolesá vozidla sa skutočne nachádzajú na zemi, automobil má svoje reálne tvary a veľkosť. Ďalším plusom je vysoká úroveň detailného zobrazenia.
Pre čo najjednoduchšie zorientovanie sa s vozidlom je na začiatok aplikácia skôr vizualizáciou ako konfigurátorom. Po ukončení pilotnej fázy plánujú aplikáciu uverejniť tiež v obchode Google Play. Vedeli by ste si predstaviť konfigurovanie vozidla pomocou 3D vizualizácie? Vyjadrite sa v diskusii.