Keďže Opel už nepatrí pod koncern General Motors, ale pod skupinu PSA, tá si úzkostlivo stráži emisie CO2 v rámci celej flotily. Od konca roka 2020 už bude platiť limit na flotilové emisie CO2 len 95 g/km. Po prevzatí značky Opel emisie skupiny PSA stúpli z 91 na 93 g/km. Automobily, ktoré majú vysoké emisie, by mali čím skôr nahradiť.
Dvojica typov Opel Karl a Opel Adam nepresvedčila dostatok záujemcov, a tak sa ich životná púť končí. V prípade crossoveru Mokka X je situácia odlišná. Tá oslovila minulý rok viac než 120-tisíc záujemcov. Napriek tomu bude musieť z kola von.
Vo výhľade je totiž nový typ, do starého sa jednoducho neoplatí investovať a upraviť motory na nižšie emisie, respektíve doplniť do ponuky tie najúspornejšie jednotky. Celkové emisie pre Mokku X sú nad 100 g/km, a to je už nežiaduce. Nový model bude mať pravdepodobne aj nejakú elektrifikovanú verziu, s ktorou sa celkové emisie pre model znížia pod 95 g/km. Zatiaľ sa zákazníci môžu obzerať po modeloch Crossland X alebo väčšom Grandland X aj s hybridnou jednotkou. Emisie CO2 sú tak aj naďalej stále diskutovanou témou.